ת"א

נתניה

ניתוח הרמת גבות

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

תוכן עניינים

השינויים שעובר גופנו עם השנים לא פוסחים הפנים – עור הפנים מאבד מגמישותו, רקמות השומן מתרוקנות, ושרירי המצח והגבות נחלשים.
התוצאה היא צניחה איטית של הגבות מטה, תהליך שבתורו מקנה לפנים מראה עייף ומבוגר.

בנוסף, הירידה של מיקום הגבות למרכז הפנים עלולה לשוות לנו מראה זועף, ובמקרים מסוימים אף להביא לסגירת העפעף העליון, עד לכדי פגיעה בשדה הראייה.

עבור הסובלים מצניחת גבות ישנו כיום פתרון יעיל ביותר בדמות ניתוח קוסמטי להרמת גבות, המסייע בהשגת שינוי במראה הגבות בפרט ובמראה הפנים בכלל.

מהו ניתוח הרמת גבות?

הרמת גבותניתוח הרמת גבות הוא הליך כירורגי, שמטרתו הרמת הגבה מעלה ומיקומן מחדש באופן שיתאים לפני המטופל וישווה מראה אסתטי וטבעי.
לצד הניתוח, ישנם גם פתרונות להרמת גבות שאינם כירורגיים, לדוגמא באמצעות הזרקת בוטוקס או חומצה היאלרונית, או באמצעות שימוש בחוטים דקים. עם זאת, חשוב לציין שטיפולים אלו אינם מתאימים לאנשים מבוגרים שחוו צניחת גבות משמעותית. בנוסף, יעילותם של טיפולים אלו מוגבלת, ומשך ההשפעה שלהם קצר יחסית – מספר חודשים עד שנה.

שילוב הרמת גבות עם ניתוחים פלסטיים אחרים

ניתוח הרמת גבות נחשב להליך כירורגי פשוט, ולא פעם צניחת הגבות היא חלק מבעיה רחבה יותר של צניחת עור והתרוקנות מאגרי השומן והרקמות בפנים. לכן, לעתים ימליץ הכירורג הפלסטי לשלב אותו עם ניתוח מתיחת עפעפיים עליונים, או לבצעו כחלק מניתוח למתיחת פנים – להשגת תוצאה מיטבית.

מהם יתרונות הניתוח?

  • מיקום אידיאלי של הגבות בהתאם לתווי הפנים
  • השגת מראה צעיר ורענן
  • הסרת העומס שיוצרות הגבות הנפולות על העפעף
  • פתרון לפגיעה בשדה הראייה שנגרמה כתוצאה מצניחת הגבות

למי הניתוח מתאים?

הרמת גבות מתאימה לכל אדם שחווה צניחה של הגבות והדבר מפריע לו. בנוסף – אם קשה לך להחזיק את העיניים פקוחות בשעות הערב והתחושה היא ש'העיניים רוצות להסגר' – יש מקום להיבדק ולבחון האם הדבר קשור בצניחת גבות.

לקביעת תור לייעוץ התקשרי ל- 052-5307680 או מלאי פרטים ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

שיטות ניתוחיות שונות להרמת גבות

ישנן מספר שיטות אפשריות לביצוע הניתוח:

  • ניתוח הרמת גבותחתך פנימי – השיטה מתאימה למי שסובל מצניחת גבות שאינה משמעותית. בשיטה זו, יבוצע חתך פנימי במהלך ניתוח עפעפיים עליונים, ולאחריו יפריד הכירורג הפלסטי את הרקמה מתחת לגבה, כאשר הדבר יוביל להרמת הגבה לגובה הרצוי.
  • חתך חיצוני – כאשר ישנה צניחה משמעותית של הגבות, יבצע הכירורג הפלסטי חתך קטן (בגודל 3-4 ס"מ) באזור הרקות, בקו השיער. בשיטה זו ניתן להסיר עור עודף מהמצח, להרים את שולי הגבה ולמקם אותה מחדש. בסיום הניתוח ייתפר החתך בתפרים נספגים.
  • חתך מעל קו הגבה – שיטה זו מתאימה בעיקר לגברים בעלי קו שיער נסוג או קרחת, כאשר חיתוך חיצוני באזור הרקות אינו מתאים בשל מחסור בשיער שיסתיר את צלקות הניתוח. לכן, במקרים אלו החיתוך יבוצע מעל לקו הגבה.

הכנה לניתוח הרמת גבות

החלטת לבצע הרמת גבות? השלב הראשון בתהליך הוא קביעת פגישת ייעוץ עם כירורג פלסטי המנוסה בניתוחי הרמת גבות. בפגישה ישאל אותך הרופא על מצבך הבריאותי כיום והאם קיימות מחלות עיניים בהווה או בעבר, בעיות ראייה, או מחלות רקע אחרות.

הרופא יבדוק את מיקום הגבות ומידת הצניחה הקיימת, כמו גם את מצב העפעפיים. בנוסף, תבוצע בדיקת עיניים – תנועתיות, שדה ראייה קיים, מיקום גלגל העין יחסית ללחי, היפוך גלגלי עיניים, מיקום זוויות עיניים ועוד. במידת הצורך ובהתאם לממצאי הבדיקה, ייתכן שהרופא יפנה אותך לרופא עיניים לביצוע בדיקה מקיפה יותר.

ממצאי הבדיקה הם שיסייעו לרופא בבחירת שיטת הניתוח המתאימה, כמו גם בקביעת מיקומן החדש של הגבות.

כחלק מההכנה לניתוח חשוב להפסיק לעשן מספר שבועות לפני הניתוח, כיוון שעישון פוגע ביכולת הריפוי העצמית של הגוף ומעלה את הסיכון לפתח זיהום לאחר הניתוח.
בנוסף, יש להפסיק נטילת תרופות מדללות דם כשבועיים לפני הניתוח, כיוון שהן עלולות להוביל לדימום יתר וסיבוכים לאחר הניתוח.

מהלך הניתוח

הרמת גבות נחשבת לפרוצדורה ניתוחית פשוטה יחסית, ונעשית ברוב המקרים בהרדמה מקומית וטשטוש. משך הניתוח הוא עד כשעה, וכבר מספר שעות לאחר הניתוח אפשר לחזור הביתה. במהלך הניתוח יבצע הכירורג הפלסטי חיתוך מקומי, בהתאם לשיטת הניתוח שנבחרה, וימקם את הגבות מחדש. בסיום הניתוח הרופא יניח רטיות קרות על אזור הניתוח, לצורך הפחתת שטפי דם מקומיים ובצקות.

החלמה מניתוח הרמת גבות

ההחלמה מניתוח להרמת גבות קלה וקצרה, ונמשכת שבוע עד שבועיים. בתקופה זו ייתכן שיופיעו שטפי דם, נפיחות ובצקות באזור הניתוח, וכאב מקומי. אפשר להיעזר ברטיות קרות, שקיות קרח ומשככי כאבים.

ההנחיה היא להימנע מחפיפת הראש בשלושת הימים הראשונים שלאחר הניתוח, וכן מצביעת שיער ותספורת במשך שלושה שבועות. כמו כן, מומלץ שלא לצאת אל השמש בימים שלאחר הניתוח, ולהפחית פעילות גופנית וכל פעילות מאומצת אחרת במשך שבועיים מיום הניתוח.

מתי אפשר לראות תוצאות?

קצב ההחלמה מהניתוח הוא אישי ומשתנה מאדם לאדם, ותוצאות סופיות של הניתוח ייראו לאחר מספר שבועות עד חודשים. ככל שיחלוף הזמן, צלקות הניתוח יהפכו עדינות ויטשטשו. אפקט הניתוח יכול להישמר למשך חמש עד עשר שנים, ותלוי במגוון גורמים, ביניהם חשיפה לשמש, גיל המטופל, עישון, כמו גם טיפול וטיפוח עור הפנים בשגרה.

סיכונים

בדומה לכל הליך כירורגי קוסמטי, גם הסיכונים הקיימים בניתוח הרמת גבות הם נמוכים מאוד, וכוללים בין היתר: דימום, זיהום, פתיחה של חתך הניתוח, שינויי תחושה בקרקפת, פגיעה בעצבוב שרירי הפנים. בחירת כירורג פלסטי המנוסה בניתוחי הרמת גבות תסייע בהפחתת הסיכונים הקיימים למינימום.

לקביעת תור לייעוץ התקשרי ל- 052-5307680 או מלאי פרטים ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
דר' דן רגב | מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית משנת 2004, מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה ואחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת מומחים בהרצליה

אודות ד“ר דן רגב

ד"ר דן רגב הינו מומחה לכירורגיה פלסטית מוכר על ידי משרד הבריאות, חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית והאיגוד הבינלאומי לכירורגיה פלסטית ISAPS. דר' רגב הינו מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים בילינסון בפתח תקווה. בנוסף, ד"ר רגב משמש כאחראי על הכירורגיה הפלסטית במרפאת המומחים של שירותי בריאות כללית המצויה בהרצליה.

מנתח פלסטי - דן רגב

במה אנחנו שונים מאחרים

מרפאת בוטיק

אצלנו תקבלו יחס אישי
אתם לא עוד "מטופל"

הניסיון של ד"ר דן רגב

מומחה לכירורגיה פלסטית
ומנתח בכיר בבית חולים בילינסון
משנת 2004

אין מתמחים
ורופאים לא מנוסים

ד"ר דן רגב הוא היחיד
שמבצע טיפולים וניתוחים

שקיפות מלאה

הטיפולים מתבצעים רק לאחר התייעצות איתך לאחר שקיבלת את כל האינפורמציה הדרושה לך כדי להחליט.

בטיחות המוצרים

דר' רגב משתמש בחומרי הזרקה ושתלי סיליקון העומדים בתקנים המחמירים ביותר (FDA, CE, אמ"ר)

מטופלות ממליצות על ד"ר דן רגב

לד"ר רגב המקסים

. לא הספקתי להודות לך על הגשמת חלום שהיתממש. מעבר לד"ר, אתה אדם מדהים, אתה ואורלי. אני שמחה שהיכרתי אנשים כמותכם, ועוד יותר שהפקדתי את גופי בידיים טובות. אני מאחלת לך לך ולאורלי את כל הטוב שבעולם. באהבה ענקית… יצא מושלם.

לד"ר דן רגב היקר!!

אשר עשה עבודתו נאמנה…. ישר כח על היחס האישי המסור והחם. מלא באהבה והרבה סבלנות. מלאכתך קודש מתבצעת באדיקות להעניק לאדם חיים עם איכות לא בחסד כי אם בזכות תודה שהפכת חלום למציאות!!!

אלפי תודות..

לד"ר רגב

רציתי להודות לך על הטיפול המסור, על זמנך, וכמובן על שהפכת אותי להיות יותר יפה!!!! רציתי שתדע שאני צוהלת ברחוב משמחה, כי עשית בי שינוי שלו חיכיתי כל כך הרבה שנים. חיפשתי את האחד ומצאתי, ד"ר רגב הנחמד, כך שמעתי ומיד באתי!! אז…..שוב תודה רבה מקרב לב, אותך אזכור בכל מקום!!!!!

שלבי התהליך

פגישת ייעוץ
והיכרות

החלטה משותפת
על אופי ודרך הטיפול

הכנות לטיפול
במידה ויש צורך

התקשרו ל- 052-5307680 או מלאו פרטים ונחזור אליכם